Bemutatkozás
Ismerj meg!
Sok éves vállalkozói tapasztalattal indítottam ezt az oldalt, miközben több éve már, hogy virtuális asszisztensént, vagyis online vállalkozástámogatóként keresem a kenyeremet a Virtuális asszisztensed alapítójaként és oktatóként. Ügyfélköröm megnövekedésének és szakmai sikereimnek köszönhetően a vállalkozásom pár hónap után kiszervezett munkákra épült már. Azonban ahogy egyre többen érkeztek hozzám tanulni, egy kicsit háttérbe kellett szorítanom a virtuális asszisztenciát. Ma már egyetlen virtuális asszisztensi ügyfelem maradt (a szakma iránti tisztelet és szeretet miatt), mellette oktatóként és mentorként dolgozom, miközben a Budapesti Gazdasági Egyetem Üzleti másodéves szakoktató hallgatója vagyok. (Bár gazdasági, marketinges vonalon új információt nem igen tanulok már, a tanulmányaim segítenek más rendszerekbe is behelyezni az eddigi ismereteimet, miközben pedagógiailag és tanárilag is fejlődni tudok. De valljuk be, nem véletlen, hogy eddig csak ötöst kaptam minden tárgyból.🤭)
Talán furcsának tűnhet, hogy visszaültem az iskolapadba, de személyiségemből adódóan imádom az új kihívásokat, az új ismeretek elsajátítását, és lételemem, hogy mindig valami kalandot is felfedezzek a munkámban. Így életem során rengeteg munkakörben megálltam már a helyemet és elképesztően sok újdonsággal találkoztam. Vállalkozóként is ez a szemlélet vezet. Emellett hozzászoktam már, hogy egyszerre végzek sokrétű és változatos feladatokat, és egyszerre helyt álljak több munkakörben is: már 10 évvel ezelőtt is az egyetem mellett két munkahelyen dolgoztam, illetve ezek mellett párhuzamosan még két OKJ-s képzést is végeztem. Természetesen mindkettőt kitűnő eredménnyel, miközben az egyetemen is ötös átlagot tudtam hozni. Így az egyetemről (sajtós, kommunikációs szakemberként) kikerülve már rendelkeztem ingatlan értékbecslői és értékesítői, illetve német nyelvű idegenvezetői képzettségem mellett rengeteg munkatapasztalattal is. Ez a fajta sokoldalúság végigkísérte az egész pályámat: szinte mindig végeztem munka mellett valamilyen plusz feladatot, esetleg továbbképzésekre jártam, tanultam. Így az elmúlt évek során sikerült több területet is alaposan megismernem. De természetesen nehéz út vezetett idáig, hosszú évek szorgos munkájával gyűjtöttem össze ezeket a tapasztalatokat alkalmazottként és vállalkozóként.
Voltam már titkárnő, ügyvezetői asszisztens, végeztem adminisztrációs feladatokat, voltam már diszpécser és kapcsolattartó, de dolgoztam PR, marketing és közösségi média koordinátori, majd menedzseri pozícióban is igen sokáig. Még marketing igazgató is voltam, mielőtt legyőzött a változatos munkakörök iránti szenvedélyem. Így ezt követően "mindenes" lettem egy hazai KKV-nál: a marketing és PR mellett a feladataim közé tartozott egy wordpress oldal kezelése, fejlesztésben való részvétel és tartalomkészítés, woocommerce rendelések kezelése, iktatása és összegzése, illetve ügyfélszolgálati e-mailek és telefonok kezelése, megválaszolása. Ezeken túl pedig gyakorlatot szereztem már grafikusi munkákban, sales és ingatlanközvetítői feladatokban is. Továbbá szereztem már papírt és tudást több marketinges tanfolyamról, továbbképzésről, illetve agilis product owner, scram master, six sigma, lean, minőségmenedzsment és más egyéb képzésekről egyaránt. Nem véletlen, hogy minden ismerősöm azzal szokott viccelődni, hogy míg más a bélyeget gyűjti, én a tudást, a papírokat és a gyakorlatot. :)
Ezt a fajta sokszínűséget és átfogó ismereteket mind igyekszem beépíteni a tanfolyamaimba, hogy ne csak a legszükségesebb információkat adjam át, hanem kontextusba helyezzem az információkat, miközben más hasznos és releváns érdekességekkel tartsam fent a hallgató érdeklődését.
Felnőttképzői nyilvántartási számom: B/2021/002524